wtorek, 18 września 2012

Początek

 Witam wszystkich zainteresowanych i przypadkowych czytelników na moim kulinarnym blogu.

Postaram się jak najczęściej przedstawiać tutaj moje eksperymenty tudzież projekty kulinarne. Gotowaniem hobbistycznie zajmuję się od bardzo dawna - nie licząc prawie 20 lat. Zawsze to lubiłem, działało to na mnie uspokajająco pozwalało kombinować i się sprawdzić. Co ciekawe, do tej pory nikt jeszcze przeze mnie nie został otruty, więc całkowitej tragedii chyba nie ma. Rzadko kiedy trzymam się przepisu, jak już jakiś znajdę i postanowię wykorzystać. Zawsze muszę coś zmienić, podrasować, w moim mniemaniu ulepszyć. Często natomiast improwizuję, co wiąże się z tym, że sporo moich przepisów jest jednorazowych... stąd też między innymi pomyślałem o dokumentowaniu mich działań na tym oto blogu.

Przepadam za daniami pikantnymi... piekielnie pikantnymi, co pewnie nie raz zauważycie w moich proponowanych na blogu przepisach. Lubie kuchnie orientalne oraz oczywiście smaki meksykańskie. Oprócz tego, parafrazując jeden z najsłynniejszych cytatów ze Star Treka, lubię podążać tam, gdzie nie dotarły jeszcze moje kubki smakowe jak z resztą przystało na szanującego się trekkera.

Mam nadzieję, że chociaż nielicznym przypadnie do gustu to, co wyprawiam w swojej kuchni i czasami ktoś oprócz mnie będzie tu jeszcze zaglądał.

Pozdrawiam i "Live long and prosper!"

0 komentarze :

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...